...

Hellooo. Jobb 16-21 idag, missar alltså dagens innebandyträning. Gjorde min första träning igår efte en veckas sjukfrånvaro, and hell yes today I feel alive! Ont iprincip överallt i min arma kropp. Har precis ätit frukost, ska snart gå till jobbet och hämta min cykel (vilket f.ö känns förjävla jobbigt!) och sedan ta cykeln till IKSU och riva av ett träningspass. Min plan är att köra en A2a, alltså ett distanspass. Ett litet längre sådant. Om kroppen bär dvs. 
I övrigt händer det inte mycket, har jobbat häcken av mig senaste dagarna. Imorgon vankas en ledig dag samt träningsmatch på kvällen. 17.45 på IKSU, för att vara exakt. Vi hade träningsmatch mot Övik förra veckan, men då var jag sjuk och således missade jag den. Men imorgon hoppas jag att jag är hyfsat fräsch och i alla fall kan spela en period. Det vore ju fantastiskt roligt! 

Nä, byta om och ta sig till jobbet för hämtning av cykeln var det, ja. Ha en bra dag så länge mina vänner. Nu känner man att hösten är på väg, HUA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0